Wednesday, October 10, 2012

လိပ်ပြာလွှတ်သူ




ဟော ခြေသံကြားသည်။  သူမလာနေပြီထင်သည်။ လှေကားထစ်တွေဆီ ဖြေးဖြေးဖွဖွတက်လာသည့် ခြေသံသည် သူမ၏ ခြေသံဖြစ်ပါစေလို့သာ ကျွန်တော်ကြိတ်ဆုတောင်းမိသည်။ ပုံရိပ်ဝိုးတဝါးကို မြင်တွေ့ရမှ သူမမှန်း သိလိုက်ရ၍ ကျွန်တော်သက်ပြင်းချနိုင်တော့သည်။ သူမကတော့ ကျွန်တော်ရှိတာကို ရိပ်မိပုံမရဘဲ Toilet ခန်းဆီသို့သာ ဦးတည်နေသည်။ ကျွန်တော်ကလဲ အသံမပေးဘဲ သူမကိုသာ ခပ်တွေတွေ စိုက်ကြည့်နေမိသည်။ အခုရက်ပိုင်းမှာ ခေါင်းငိုက်စိုက်နှင့် တွေဝေငေးမောနေတတ်သော သူမကို သာ အမြဲမြင်တွေ့ရသည်။  ရေဆွဲချလိုက်သံကြားတာနှင့် ကျွန်တော်ရှိနေမှန်းသိအောင် သူမကို အသိပေးမှဖြစ်မည်။ မှန်ပြတင်းတွေကို ကျွန်တော့်အတောင်ပံနှင့် ရိုက်ခတ်လိုက်သည်။ ပထမ တစ်ချက် နှစ်ချက်မှာ သူမက သတိထားမိပုံမပေါ်။ ဘယ်သတိထားမိပါ့မလဲ။ ဘာတွေအတွေးနယ်ချဲ့နေမှန်းမှမသိတာ။ ကျွန်တော်လဲ ကျွန်တော့်အတောင်ပံတွေနဲ့ မှန်ပြတင်းကို ခပ်ပြင်းပြင်းရိုက်ချလိုက်သည်။ သူမ မော့ကြည့်လာသည်။ ကျွန်တော်ရှိနေသော နေရာကို သူမမြင်သွားပြီ။ ထုံးစံအတိုင်း သူမရဲ့ လက်နူးနူးညံ့ညံ့တွေနှင့် ကျွန်တော့်ကို ဖွဖွလေးဖမ်းတော့မည်။ ကျွန်တော်ရှိနေသော နေရာက သူမအရပ်နှင့် မမီသည့်အတွက် သူမက ကျွန်တော့်ကို လက်လှမ်းမီရန် ခုံရှာနေသည်။ ခုံပေါ်တက်ပြီး ကျွန်တော်ရှိရာ သူမလက်လှမ်းလိုက်တော့ ကျွန်တော့်က နည်းနည်းမြင့်သည့် အမြင့်သို့ ပျံတက်လိုက်သည်။ မျက်နှာကြက်နှင့် အတောင်ပံတွေရိုက်ခတ်ရင်း သူမကို စောင့်ကြည့်နေလိုက်သည်။ ကျွန်တော့်ကို ဖမ်းဖို့ သူမက စားပွဲပေါ် နောက်ထပ်တက်လာသည်။ ကြာရင် ကျွန်တော် စနောက်နေတာနှင့် အမြင့်ကနေ သူမပြုတ်ကျနိုင်သည်။ ကျွန်တော်လည်း သူမခုံနှင့် တက်ရပ်နေသော မှန်ပြတင်းနား အသာတကြည်ပဲ ပျံသန်းသွားလိုက်သည်။ သူမလက်နှစ်ဖက်နှင့် ကျွန်တော့ခန္ဓာကိုယ်ကို အုပ်ဖမ်းလိုက်သည်။ သူမ လက်ခုပ်ထဲက ကျွန်တော့် ကိုယ်ထည်နှင့် အရောင်ကို သူမက မမှိတ်မသုန်စိုက်ကြည့်နေသည်။ အနက်ရောင်ကိုယ်ထည်ပေါ်မှာ အဖြူရောင်အပျောက်လေးတွေနှင့် ကျွန်တော့်ကို သဘောကျနေသော သူမကို ကြည့်ပြီး ကျွန်တော်ပျော်လာသည်။ ပြတင်းပေါက်ကနေ လေဟာနယ်အကျယ်ကြီးထဲ လွတ်လွတ်လပ်လပ် ပျံသန်းဖို့ သူမ ကျွန်တော့်ကို လွှတ်ပေးတော့မည်ဆိုတာ ကျွန်တော်သိတာပေါ့။ တခြားသူတွေလို “နင့်အသက် ဆယ်ခါလွှတ် ၊ ငါ့အသက်ဆယ်ခါလွှတ်” လို့ပြောပြီး လွတ်မြောက်စေသူထဲမှာတော့ သူမ မပါမှန်း ကျွန်တော်ရိပ်မိသည်။ သူမစိတ်ထဲ ရေရွတ်နေတာတွေက “ငါ ကဘောင်တွေနဲ့နေရတာ ၊ အချုပ်အခြယ်တွေနဲ့ နေရတာ ငါမကြိုက်ဘူး။ မင်းလဲ လွတ်လွတ်လပ်လပ်ပျံသန်းပါကွာ။ ဘာလို့ ဒီပိတ်လှောင်နေတဲ့ အဆောက်အဦးထဲ ခဏခဏလာနေရတာလဲ။ လွတ်လွတ်လပ်လပ်ပျံသန်းပါ။” လို့ပဲ ကျွန်တော်ယုံကြည်သည်။ လတ်ဆတ်သော လေထုထဲ ကျွန်တော်ထိုးတက်ပျံသန်းတော့ သူမက ကျွန်တော့်ကို စိုက်ကြည့်နေသေးသည်။
ဒီအဆောက်အဦးလေးထဲမှာ သူမကို ကျွန်တော်စတွေ့ခဲ့သည်။ အဲကွန်းအပြည့်နှင့် မှန်ပြတင်းတွေအမြဲပိတ်ထားတတ်သော ထိုအဆောက်အဦးလေးထဲမှာ တခါတလေ မှန်တံခါးတွေဖွင့်ထားတတ်သည့် အခါမျိုးတွေနှင့် ကြုံကြိုက်လာရသည့် အခါ ယောင်မှားလမ်းမှားပြီး ရောက်ရောက်သွားသည့် ကျွန်တော်နှင့် မျိုးနွယ်တူ လိပ်ပြာလေးတွေ။ သေပွဲဝင်သွားရတဲ့ ကျွန်တော်တို့ မျိုးနွယ်စုတွေရှိသလို သူမကြောင့် လွတ်မြောက်လာတဲ့ လိပ်ပြာလေးတွေလဲရှိပါသည်။ ကျွန်တော့် အသက်ကိုတော့ သူမက အကြိမ်ကြိမ် ကယ်တင်ပေးနေသည်။ ရံဖန်ရံခါတော့ သူမနှင့် တွေ့ချင်၍ ကျွန်တော်က ထိုပိတ်လှောင်နေသည့် အဆောက်အဦးထဲ တည့်တည့်ဝင်တိုးခြင်းသာဖြစ်သည်။ သူမနှင့် မတွေ့သည်အခါမျိုးမှာ ထွက်ပေါက်တစ်ခုရှာဖို့ ကျွန်တော် အားထုတ်ရသည်။ သူမနှင့် နောက်တစ်ခါ ပြန်တွေ့ချင်သည့် စိတ်ကြောင့် ကျွန်တော်က ထွက်ပေါက်နှင့် ကံအားလျော်စွာ အမြဲတမ်းတွေ့တတ်ပါသည်။
လွန်ခဲ့သည့် အပတ်က သူမတို့ရုံးမှာ အစည်းအဝေးလုပ်နေတုန်း လိပ်ပြာလေးတစ်ကောင် မှန်ပြတင်း ကို အတင်းတိုးဝင်ရိုက်ခတ်နေသည်။ အတောင်ပံခတ်သံကြားတော့ သူမက အစည်းအဝေးထဲ စိတ်မဝင်စားနိုင်တော့ဘဲ လိပ်ပြာလေးကို ခဏခဏ ခိုးခိုးကြည့်နေသည်။ အစည်းအဝေးပြီးပြီးချင်း ထိုလိပ်ပြာလေးဖမ်းဖို့ ခုံရှာသည်။ လက်လှမ်းမီသောအခါ လိပ်ပြာလေးကို ခပ်ဖွဖွဖမ်းဆုပ်ထားပြီး အားပါးတရ ပျံသန်းခွင့်ရသည့် နေရာရောက်မှ လွှတ်ပေးတတ်သည်။
ကျွန်တော်ကတော့ မှန်ပြတင်းတွေအမြဲပိတ်ပြီး လိုက်ကာ အမြဲချထားတတ်သော ဒီအဆောက်အဦးလေးကို မကြာခဏလာပါမည်။ အကြိမ်ကြိမ် လွတ်မြောက်စေမည့် သူမနှင့် တွေ့ချင်သည်။
ကျွန်တော့်ရဲ့ မိုက်ရူးရဲဆန်မှုကို သူမသိလျှင် ကျွန်တော့်ကို နောက်ထပ် လွှတ်ပေးပါ့မလားဆိုတာတော့……………..
ရိုးမြေကျ (9/10/2012, 1:04pm)
ရုံးခန်းထဲ ပိတ်မိနေတဲ့ လိပ်ပြာလေးတွေလွှတ်ရင်း စိတ်ကူးယဉ်မိပြီး ဒီပို့စ်လေးဖြစ်လာတာပါ။

9 comments:

မိုးနတ္ၾကယ္စင္ said...

စိတ္ကူးေလးက ေကာင္းလုိက္တာ..မ..
ညေလးစကားကို နားေထာင္ပါ...
၀တၳဳရွည္ေတြ ေရးေတာ႔ဗ်....
သိလား..မက စာေရးေကာင္းတယ္...
အဲဒါကို ဘယ္ေတာ႔မွမေမ႔နဲ႔ေနာ္...
အားေပးခ်င္တယ္မရယ္....
မဖန္တီးမဲ႔ လက္ရာေတြကို..ေမွ်ာ္လင္႔ေနပါတယ္..
ခုေတာင္ မုိးသူဆီမွာေျပာခဲ႔ေသးတယ္...
ကေလာင္လက္နက္က အားၾကီးလြန္းတယ္လို႔..ျပီးေတာ႔
အဲဒိကေလာင္လက္နက္ကို ေကာင္းေကာင္းအသံုးခ်ႏိုင္တဲ႔
လူေတြထဲမွာ မုိးသူနဲ႔ မက ထိပ္ဆံုးကပါေနတယ္..
အဲဒါကို ဘယ္ေတာ႔မွမေမ႔ပါနဲ႔....
ခင္မင္ေလးစားလ်က္...မုိးနတ္

စံပယ္ခ်ိဳ said...

အေတြးေကာင္းစိတ္ကူးေကာင္းတဲ႔ ေရးခ်က္ေတြပါပဲ
အားက်မိတယ္ စာသားေလးေတြကုိစိတ္၀င္စားေအာင္ေရးတတ္လုိ႔
ခ်စ္တဲ႔ sis jasmine

kiim said...

အင္း.. အရမ္းေကာင္းတယ္...
ိစိတ္ကူးေလးနဲ ့ေရးထားတာေလးက..
အားေပးသြားပါတယ္...

ခ်စ္စံအိမ္ said...

ေရးတတ္တဲ့သူေတြ႕ကေတာ့လိပ္ၿပာေလးကုိၾကည့္ရင္းေတာင္ပုိစ့္တစ္ပုဒ္ဖန္တီးနိုင္တယ္ အားက်ပါေပတယ္

Phyu Lwin said...

ဖန္တီးထားတဲ့ပံုစံေလးက ေကာင္းတယ္ ညီမေလး.. အမ်ားၾကီးဆက္ေရးေနာ္.. အားေပးေနမယ္

Thu said...

ေတာ္လုိက္တာ လိပ္ျပာေလးကိုၾကည့္ျပီးေရးလုိက္တဲ့ပို.စ္ေလးကအရမ္းမုိက္တယ္။
AjaAja Fighting!!!
ဒီထက္ပိုေကာင္းတဲ့စာေတြေရးႏိုင္ပါေစေနာ္။

Anonymous said...

အေတြးေကာင္းေလးနဲ႔ ဖဲြ႔ႏြဲ႔ထားတဲ့ လိပ္ျပလႊတ္သူအေၾကာင္းေလး သေဘာက်စြာ ဖတ္သြားတယ္ ရုိေျမက်ေရ...။

ခ်မ္းေျမ့ပါေစေၾကာင္း
ခ်ယ္ရီေျမ

ျမတ္ႏိုးသူ said...

စိတ္ကူးေတြအရမး္ေကာင္းတယ္အမ
လိပ္ျပာေလးကိုျမင္ျပီးေရးထားတာ
တကယ္ပဲခ်ီးက်ဴးမိတယ္
အားေပးသြားပါတယ္

Anonymous said...

စိတ္ကူးေလး သေဘာက်မိပါတယ္။။။။

Post a Comment

ဟိတ် အမယ်မယ် တိုးတိုးတိတ်တိတ်ပဲ စာဖတ်သွားဖို့မကြံနဲ့။ တခုခုတော့ ပြောခဲ့ပါဦး။